Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Autor
Stasiak Andrzej
(3)
Boruszczak Mirosław
(2)
Buczkowska Karolina
(2)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(1)
Nierzwicki Witold
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Kultura
(3)
Muzealnictwo
(3)
Produkt regionalny
(3)
Turystyka
(3)
Turystyka kulturowa
(3)
Miasta
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Uzdrowiska
(2)
Marketing strategiczny
(1)
Muzeum (Łęczyca)
(1)
Muzeum Historii Żydów Polskich (Warszawa)
(1)
Muzeum Powstania Warszawskiego
(1)
Muzeum Sportu i Turystyki (Karpacz)
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Żywność
(1)
Temat: miejsce
Łódź (woj. łódzkie)
(3)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Warszawa
(2)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Jeleniogórska, Kotlina
(1)
Kaszuby
(1)
Kujawy
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Wielkopolska
(1)
Wilno (Litwa)
(1)
Śląsk
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84197 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dot. m.in. Garncarskiego Szlaku w Rzeszowskiem.
Bibliogr. przy pracach.
1. TURYSTYKA A KULTURA - ROZWAŻANIA OGÓLNE: Kultura a turystyka - wzajemne relacje ; Turystyka i kultura - dwie siostry ; Dziedzictwo kulturowe Podgórza i możliwości jego wykorzystania w turystyce ; Kultura i sztuka muzyczna w nowej rzeczywistości rynkowej (oferta kulturalna Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi ; Innowacyjne zarządzanie w kulturze elementem stymulacji rozwoju gospodarczego na przykładzie Łodzi i Dublina ; Przejawy kultury w produkcie gastronomicznym ; Garncarskim szlakiem - na pograniczu kultury i turystyki ; Walory turystyczne Bałtowa w świetle badań ankietowych. 2. MUZEA I OBIEKTY PARAMUZEALNE: Analiza stanu atrakcji turystycznych w Polsce: muzea i obiekty paramuzealne. Segmentacja rynku ; O potrzebie rewolucji w polskim muzealnictwie XXI wieku ; Muzea jako produkt turystyczny i obiekt dydaktyczny ; Ruch turystyczny w placówkach kultury województwa świętokrzyskiego ; Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowoczesna placówka edukacyjna ; Muzeum jako instytucja łącząca kulturę i turystykę na przykładzie Muzeum w Łęczycy. 3. WYDARZENIA KULTURALNE, FESTIWALE, KONCERTY, IMPREZY PLENEROWE: Wydarzenia kulturalne jako element promocji turystycznej miast ; Imprezy kulturalne jako element identyfikacji turystycznej Łodzi ; Wydarzenia kulturalne a rozwój turystyki w Krakowie ; Imprezy turystyczno-kulturalne jako ewokacja czasów świetności regionu świętokrzyskiego ; Gliwickie Dni Dziedzictwa Kulturowego elementem rozwoju i promocji turystyki w regionie śląskim. 4. KULTURA LUDOWA: Kultura ludowa w polskiej turystyce - autentyczność czy komercja? ; Rola kultury kaszubskiej w promocji turystycznej województwa pomorskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94227 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 369-373.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ros.
1. KULTURA I TURYSTYKA - MIĘDZY KONFLIKTEM A SYMBIOZĄ: Turystyka i kultura - od komercjalizacji do dialogu kultur ; Ekonomičeskie aspekty ispol'zovaniâ kul'turno-istoričeskogo naslediâ v sfere turizma ; Proces przekształcania zasobów kulturowych w atrakcje turystyczne (na przykładzie zagospodarowania turystycznego pól bitewnych) ; Jak kultura się sprzedaje? ; O nowe oblicze obsługi turystyki kulturowej ; Między atrakcją a pułapką turystyczną. Dylematy turystyki kulturowej XXI wieku. 2. MIASTA KULTURY A TURYSTYKA: Turystyka kreatywna - nowy trend w rozwoju turystyki miejskiej ; Turystyczny wizerunek Warszawy a potencjał kulturalny miasta ; Miejsca pamięci z okresu II wojny światowej a współczesna turystyka (ze szczególnym uwzględnieniem Krakowa). 3. DZIEDZICTWO KULTUROWE WSI W TURYSTYCE: Specjalizacja tematyczna wsi i turystyka ; Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce - nieuchronna komercjalizacja czy "ostatnia deska ratunku"? ; Działania w obronie tradycji i dobrego smaku ; Potencjał Wielkopolski w zakresie rozwoju turystyki kulturowej śladami jeździeckich tradycji i dziedzictwa. 4. SZLAKI I WYDARZENIA KULTURALNE JAKO PRODUKTY TURYSTYCZNE: Kulturowe szlaki turystyczne - próba klasyfikacji oraz postulaty w zakresie ich tworzenia i funkcjonowania ; Kreowanie i promocja wydarzeń kulturalnych. Analiza Gliwickich Dni Dziedzictwa Kulturowego ; "Dzień z Borowieckim" - projekt nowego produktu turystycznego Łodzi. 5. INSTYTUCJE KULTURY CZY OBIEKTY TURYSTYCZNE?: Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających ; Światowy przemysł parków tematycznych ; Muzeum Historii Żydów Polskich jako przykład muzeum narracyjnego ; Rola Muzeum Sportu i Turystyki w propagowaniu kultury fizycznej. 6. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KULTURZE - KSIĘGA DOBRYCH PRAKTYK: Kreatywny Szlak Województwa Łódzkiego ; Zamek na szlaku innowacji ; Rzemiosło artystyczne i sztuka użytkowa narzędziem budowania atrakcyjności społeczno-gospodarczej Świebodzic ; Alternatywna mapa miasta jako narzędzie promocji kultury i turystyki na przykładzie Use-It Warsaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94228 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 361-364.
Dot. m.in. Garncarskiego Szlaku w Rzeszowskiem (s. 65-66).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ros.
1. EKONOMICZNE I SPOŁECZNE ASPEKTY WSPÓŁPRACY KULTURY I TURYSTYKI: Rachunek zysków bez strat: identyfikacja ekonomicznych korzyści ze współdziałania kultury z turystyką ; Rol' kultury v formirovanii turističeskogo sprosa ; Turystyka kulturowa w świetle koncepcji klastra turystycznego ; wioska tematyczna w aspekcie ekonomicznym ; Ginące zawody jako atrakcja turystyczna i pozarolnicze źródło zarobkowania mieszkańców obszarów wiejskich ; Rola turystyki w zachowaniu dziedzictwa etnicznego górali ukraińskich na terenach chronionych ; Turysta kulturowy - klient nietuzinkowy. 2. KULTURA JAKO CZĘŚĆ PRODUKTU TURYSTYCZNEGO REGIONU: Nowoczesne trasy miejskie jako forma prezentacji historii i kultury oraz oferta turystyczna ; Projekt szlaku Juliana Tuwima w Łodzi ; Bitwa pod Gettysburgiem w 1863 r. jako przykład wykorzystania historii na potrzeby rozwoju produktu turystycznego ; Dolina Pałaców i Ogrodów - nowy produkt turystyczny oparty na dziedzictwie kulturowym Kotliny Jeleniogórskiej ; Winiarstwo jako narodowe dziedzictwo kultury i jego wykorzystanie w enoturystyce północnych Węgier ; Region winiarski Małopolskiego Przełomu Wisły jako produkt turystyczny. 3. NOWOCZESNE FORMY UDOSTĘPNIANIA OBIEKTÓW I INSTYTUCJI KULTURY DLA TURYSTYKI: Kształtowanie ceny wstępu do atrakcji dziedzictwa ; Konkurencyjność muzeów w gospodarce doznań i kreatywności ; Lokalne muzeum jako inkubator produktów turystycznych ; Tradycyjne pożywienie ludowe jako element wzbogacający muzealną ofertę turystyczną Kujaw ; Centra handlowe trzeciej generacji w Warszawie jako nowe produkty turystyczne. 4. KREOWANIE WIZERUNKU I PROMOCJA TURYSTYCZNA NA BAZIE DZIEDZICTWA KULTUROWEGO: Rola dziedzictwa kulturowego w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego ; "Wilno - Europejska Stolica Kultury 2009". Cienie i blaski tytułu ; Miasto subiektywnie - łódzkie podwórka przy ulicy Piotrkowskiej ; Nowoczesne postrzeganie promocji kulturowych produktów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94229 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-84203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studenckie Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku)
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ukr.
TURYSTYKA ZDROWOTNA: Promocja polskiej turystyki medycznej na przykładzie działalności podmiotów zrzeszonych w Izbie Gospodarczej Turystyki Medycznej ; Turytyska SPA&Wellness jako nurt turystyki zdrowotnej ; Nordic walking jako forma rekreacji w obiektach SPA&Wellness ; Perspektywy rozwoju branży SPA&Wellness - trendy ostatnich lat ; Turystyka uzależnień ; Zdefiniowanie barier w rozwoju uzdrowisk w Polsce ; Realizacja zdrowotnych funkcji turystyki na statkach pasażerskich ; Perspektywy rozwoju hotelarstwa na rynku wellness ; Polityka zdrowotna państwa a leczenie prywatne ; Usługi lecznictwa uzdrowiskowego a system podatkowy w Polsce ; Skuteczność wykorzystania pomocy unijnej w procesie rozwoju salonów odnowy biologicznej jako produktu turystyki zdrowotnej ; Poszukiwanie nisz rynkowych w segmencie usług SPA&Wellness w oparciu o analizę istniejących obiektów hotelowych ; Rola gastronomii w leczeniu uzdrowiskowym ; Wybrane przykłady zabiegów SPA-mikrodermabrazja diamentowa ; TURYSTYKA UZDROWISKOWA: Znaczenie Uzdrowiska Sopot w polityce zdrowotnej państwa ; Turystyczna funkcja uzdrowisk na przykładzie Kołobrzegu ; Turystyka uzdrowiskowa a turystyka SPA&Wellness ; Atrakcyjność turystyczna i uzdrowiskowa Węgier ; Miejscowości uzdrowiskowe Słowacji i ich atrakcje ; Analiza poprawności budowy wybranych serwisów internetowych polskich uzdrowisk ; Prawo uzdrowiskowe w Polsce - stan i perspektywy ; Uzdrowisko Ciechocinek jako obszar przyrodniczo cenny, objęty programem Natura 2000 ; Ciechocinek jako uzdrowisko ludzi starszych ; Etyka turystyki uzdrowiskowej ; Sanatorium dla Rolników w Nałęczowie. Wybrane elementy leczenia uzdrowiskowego na przykładzie Sanatorium dla Rolników w Nałęczowie ; Kurortnuj turizm u zahidnomu regioni Ukraini sanatorij šklo - stan ta perspektivi ; Rol' kurortiv u politici Ukraini ; Sanatorii i ozdorovčij turizm na teritorii Zahidnoi Ukraini.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98164 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-278, wykaz aktów prawnych s. 279-286.
I. PODSTAWOWE ELEMENTY DETERMINUJĄCE JAKOŚĆ ŻYWNOŚCI: Zdrowotność: wartość dietetyczna ; wartość energetyczna ; wartość odżywcza ; bezpieczeństwo żywnościowe ; Atrakcyjność sensoryczna: wygląd produktu ; smakowitość ; Tekstura ; Dyspozycyjność: wielkość jednostkowa i rozpoznawalność gatunku ; trwałość ; Łatwość przygotowania ; Jakość handlowa ; II. CHARAKTERYSTYKA NIEKTÓRYCH ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH POCHODZENIA ROSLINNEGO: Produkty zbożowe: mąka ; kasze ; makarony ; pieczywo ; wyroby ekspandowane i ekstradowane ; napoje zbożowe ; Niektóre warzywa: uwagi ogólne ; ziemniaki ; warzywa strączkowe ; Roślinne tłuszcze jadalne ; Napoje alkoholowe: spirytusy ; napoje spirytusowe ; wino ; piwo ; Herbata: herbata czarna ; inne herbaty ; Kawa ; Cukier i miód ; Niektóre wyroby cukiernicze: kakao ; czekolada ; III. CHARAKTERYSTYKA NIEKTÓRYCH ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH POCHODZENIA ZWIERZĘCEGO: Jaja ; Mleko i niektóre przetwory mleczne ; Mięso i przetwory mięsne ; Ryby i bezkręgowce morskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100992 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej